Höst! Syksy!

Idag på väg hem från jobbet hittade vi en jättestor lövhög och Boston tyckte det var så ball! Jag fick ingen bra bild för han for runt som ett orkan bland löven men han var så rolig. Han fick sina flatteryck och kutade runt i högen, grävde sig in i det, hoppade på det, kuta runt lite igen, grävde bland löven, attackerade högen och slängde sig mitt i. Vad denna hund gör mig lycklig även fast jag är förkyld och jävlig idag.

Tänään kun me oltiin matkalla töistä kotiin niin me löydettiin tosi iso lehtikasa joka oli Bostonin mielestä tosi magee. Mä en saanu yhtään hyvää kuvaa ku se riehu siinä ku hurrikaani mut se oli niin hauska. Se sai sen flattikohtauksen ja laukkas ja möyri siellä lehtisten seassa, hyökkäs kasan päälle, kaivo kasaa, möyri vähän lisää ja heittäyty keskelle lehtiä. Tää koira tekee mut niin onnelliseks vaikka oonki kipeenä ja läävä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0